Merhaba arkadaşlar 21+1 hamileyim. Gebeliğin en başından beri enox 4000 kullanıyorum. Genellikle bacağımdan yapıyorum.Bazen enjektörü ucunda 1 damla kadar kalıyor sanki (en sonuna kadar bastıktan sonra otomatik olarak atıyor iğne ucu kapanıyor) birde bazen iğneli bacağımdan çıkardıktan sonra 1 damla kadar ilaç bacağımdaki iğne deliğinden dışarı çıkıyor. Daha önce 2 kaybımız var o sebeple de çok pimpirikleniyorum. 1-2 damla dışarı çıkınca birşey olur mu acaba yaşayan bilen arkadaşlar var mı?