Ecrin04 muhtemelen akşamları coğalıo dmi bende cok çektm hastanede yattım bile benm fayda gördüğüm en büyük şey
1 odanda klima tarzı ısıtıcı varsa kapat çnkü oda içindeki nemi aldıgından gırtlagnı daha cok kurutuo ve öksürüosun
2 yatmadan önce eşin yada annen el havlusunu ütüyle sobayla vs neyle olursa olsun sırtına soksun annem bana yaptı inan rahatlatıo