Yeldaaaa Kızlar ikili test için Zeynep kamile gittim bugün 13+4 haftalığım bebeğim boy sınırını geçmiş ikili test yapılamadı o yüzden cinsiyetini sordum %80 90 kız dedi değişme olur mu sizce çok heyecanlıyım ilk bebek 🥰🥰