Tecrübeli anneler bir konu hakkında fikrinizi almak istiyorum. Ben sekiz haftalık gebeyim, ama kızlığım bozulmadan gebe kaldım. Kızlığım derinde ve esnek olduğu için doktor muanesinde zamanlar bozulur,bozulmazsa hamile kalmana engel değil demişti. Engel olmadı evet, ama doğumdan sonra korunmak için sprail nasıl taktiricam? Sprial harici kesin korunma yöntemleri bilen varmı?