Ben şu an 22+1im. Vedat bey telefonda “18-22 haftalıkken yapılıyor, 22 olmuşsunuz, birkaç güne detaylıya gitmeniz gerekir” dedi. Geç mi kaldım acaba? Bir de zamanında bu ikili test döneminde ense kalınlığı vs derken çok yıprandık, yurtdışına kan gönderildi fetal dna testi vs yapıldı. Sizce detaylı ultrason şart mı hanımlar? Yaptırmazsam ne olur? Çok gitmek istiyorum aslında.