Kızlar geçen hafta cuma hamile olduğunu öğrendim o zaman 4+4dü ve degerimiz 445,9 Du pazar günü tekrar kan verdim 917 çıktı değerler normal dendi ama cuma günü kesmeyi göremedik çok küçük olduğu için galiba yarın tekrar gidiyorum 5+4 kese görünür mü?😊👶