merhaba kızlar benim bir sorum olacaktı bilgisi olan lütfen es geçmesin ben en son adetimden hemen sonra hsg çekindim sonuçlarım temiz çıktı çok şükür yumurtlama günlerini değerlendirdik eşimle pazartesi günü belime ve rahmine vuran bi kasık agrisiyla doktora gittim alttan muane etti doktor ve rahminde sıvı var dedi belki gebesindir ama çok erken kanda çıkmaz dedi adetime 7 gün var böle şikayeti olup gebe olduğunu öğrenen varmi rahimde sıvı neyin belirtisi acaba kızlar kafam karıştı