Kızlar selam, bebeğim 37+6 günlük fakat 2 kilo. Doktor Pazartesi günü bebeğin gelişimi durduğundan dolayı doğumu başlatacak. Normalde yarın başlatacaktı fakat alttan muayene etti bebek daha çok yukarıda suni tutmaz dedi. Pazartesiye kadar daha bekleyelim, olmadı suniyi pazaretsi günü deneriz dedi. O zamana kadar belki biraz iner dedi. İnmesi için bildiğiniz şeyler var mı? Spor yemek içmek dua vs. Yardımcı olursanız sevinirim