Zhre hem losyon,hem yağa gerek yok bence losyon yeterli yada yağ ala bilirsin bende mayis sonu olucak diye losyon tercih ettim hem yaği doktorlar gerek gormuyo tikiyo gozenekleri,şampuan,bide sabun aldim,sabunuda poposunu falan yikamak icin sık sık altlarina yapacaklari için sabun olmassa olmaz🤭🤣bu arada ben amerikadan sipariş verdim hepsini araştirdim içerik olan en iyisi neyse onlari sipariş verdim