perihankrkya ben 31+4 üm kızım olacak inşallah normal istiyorum aslında en başında sezeryan rahatlık diyordum ama cahillik etmişim eşimin yeğeni sezeryan oldu Kasım ayında hala zorlanıyor çok ağrısı oldu görümcelerim de hep zorunlu sezeryan olmuşlar ve kaç seneye rağmen hala sancıları oluyor 🙄 tabi herkesin bünyesi farklı zamanı gelince belki bizimde sezeryan olacak istersen bi liste yap ikisininde artı ve eksilerini ona göre doktorunlada konuş