Syma95 Snmgks yani sonuçta eşimle arabayla direkt eve gecicez pijama takimiyla çıkarım ben büyük ihtimal
SenaDerin Valla o an bende pijamayla çıkmıştım 🙈 ama ikinci doğumum da düzgün bi kıyafetle çıkmayı planlıyorum allah nasip ederse 😊