NobleMom Selam hanımlar☺ Postun amacı kıyaslama amaçlı değildir lütfen yanlış anlaşılmasın ☺ Bizim o haftada kilomuz 670 gr.dı haftasıyla günü gününe uyumluydu. Doktorumuz hiçbir sorun yok çok sağlıklı dedi☺🙏🏻🙏🏻 Acaba sizlerin bu haftada bebişleriniz kaç gr.dı 💕💕 sadece merak ettiğim için soruyorum ☺
-gyns- NobleMom Biz 25 haftada muayeneye gittik 789 grdı.. Dağlıkla gelsinler inşâALLAH.. Özellikle son haftalarda çok alıyorlarmış..
deletedmom01 NobleMom öncelikle maşallaahh ♥🙏😊 ben en son 27+4,te gittim 1kilo 34gram dedi ne cok kilolu ne zayıf dedi 😊 Suan 29+1olduk 31.haftamda gidicem bakalim çok merak ediyorum 15gundur iyice harektleri falan artti 😊😊😊♥
NobleMom Sara Maaşallah bebişlere o zaman☺ Ne yalan söyleyim valla doktor gayet normal demişti zaten ama bana az geliyordu 😆😆 Anne yüreği işte 🙈
Deletedmom_879 Biz yarin 24 haftaligiz yarin kontrolumuz var bakalim kaç çikacak 2 hafta önce 572 gramdik🤗
NobleMom Deletedmom_879 benimde 20+1 de 420 gr.dı işte bir ayda 700 civarı olmuş ☺ Sizinde epey artmıştır ☺ Allah sağlık versin minnoşlara☺💕💕
sedaskan Kizlar aranizda tam 24. Haftaya girdiginde seker yuklemesi yaptiran var mi? Doktorum bana 22 den sonra bile yaptirabilirsin dedi ama sonra 28.haftada falan tekrar yaptirmam gerekir mi acaba, ya sonradan seker cikarsa 🤔
Retina 26 -27 haftada 1350 dedi. 22 de 750 dedi. 2 hafta ilerdeymiş ama bende iri doğmuşum bana bebziyormuş
Deletedmom_879 NobleMom 2 haftada bir gidiyorum artik 2 hafada 1e dusuruldu kontrollerim bakalim yarin ne diyecekler. Tüm bebişler sağlikla kavussun annelerine 😊😍🤗
NobleMom -gyns- Aysengngr Kadriye ozdenarda MaaşaAllah kuzucuklara hepside sağlıkla gelsin İnşaAllah ☺☺💕💕💕💕