Canım ben beyhekime gidiyordum Gülten demirsoy a çok ilgili çok iyi bi doktor ama hastane ücretine sürekli zam yapıyorlar en son ayın 7sinde gittiğimde 3170 TL olmuş doğum ücreti normal ve sezeryan aynı fiyat o yüzden 32 inci haftada olmama rağmen hastane değiştirmek zorunda kalıcam mecbur 🙄