Mihranyesim Kizlar seker yüklemesi yaptirdim seker cikti 214 diyetisyene gonderdi doktorum 10 gun diyet uyguladim sonra aclik tokluk kani verdim aclik 92 tokluk 147 cikti yine yüksek dendi diyete devam dedi değerler kac olmali bilgisi olan var mi
Begonia Mihranyesim Tokluk şekerinizi bir saat sonra ölçüyorsunuz değil mi? 140’tan sonrası yüksek kabul ediliyor bir saat sonra için. Benim de 130 falan çıkıyor. Birkaç kez 180’lere çıktım ama dikkat edince bir şey olmuyor.
37aysgl Mihranyesim açlık 90 altı tutmaya çalış canım toklukta 140 altı olmalı sınır zaten 140 ben gebeliğimde doğuma kadar diyet yapmıştım çok zor bir durum
Bakiberat CAnım bende şekerle mücadele veriyorum benimde aclık şekerim yüksek cıkıyo aclık 80.ile90 arası olacak tokluk yemekden bir saat sonra 140 150 arası olacak
Bakiberat Ve aclık şekerini sabah 8.den önce su dahi icmeden ölceceksin bilgin vardır belkide yinede yazdım