CanaNefess doktorum bana hareketlerini yarı yarıya azalt demişti. Elimden geldiğince ayaklarımı uzatıp oturdum ve uzandım canım. Onun haricinde doktor kontrollerimi ve ilaçlarımı hiç aksatmadım çok şükür geçti. Sen de yıpratma kendini doktorun önemli değil dediyse demek ki progestanla hallolacaktır 🙏🏻