Benim ilk 3 ayda düşük tehlikem vardı o zaman yaptırdım simdi 28.haftadayım rütün olarak yapılıyor 28. Haftadada şimdi bugün yine iğne vurdurdum . Birde doğumdan sonra bakılacak galiba yine iğne olurum bir risk olmuyor düzenli doktora gidiyorsanız hekiminize hatırlatmakda fayda var