seval3401 8+2 haftalık hamileyim ve az önce açık kahvemsi leke geldi daha önce hiç olmamıştı bu riskli bi durum mu ağrım sızım yok sadece kasık ağrım var doktoruma yazdım ama henüz geri dönüş yapmadı
Hatice_mustafa seval3401 Uzanın ve gelmeye devam ederse hastaneye gidin . Bunun sonucunu bilemeyiz yerleşme kanaması da olabilir ama tedbirli davranın hastaneye gitmekte fayda var ..
TugceDmrc seval3401 bende de olmuştu biz hemen hastaneye gittik yatış yapıldı progestan verildi bence hemen gitmelisin
witharzu İlk haftalarda oluyor bende de olmuştu, doktorum progestan vermişti kullandım ve tamamen durdu. Kanama olmadığı sürece korkmayın diyorlar genelde
seval3401 Hatice_mustafa yarına kadar birşey olur mu merkezden biraz uzaktayım bugün gidebilir miyim bilmiyorum gitsem bile doktorum orda mı bilmiyorum
Hatice_mustafa seval3401 Canım bunu biz bilemeyiz nedesem yalan olur doktorunu ara arka arkaya hiç olmadı devam ederse ambulans çağır öyle git bişeyin yoktur Allahın izni ile ama aklında kalmasın en azından..
seval3401 Az önce tekrardan lavaboya gittim peçeteye birşey gelmedi ama çok korkuyorum 😔 yarın gidicem inşallah doktora
pamuk32 seval3401 ben öğrendikten sonra 11. Haftaya kadar geldi sürekli... Bazen pıhtı seklinde.. doktorumuz yerleşme kanaması dedi oyleymis gerçektende ikiz olduğu için daha yoğun yaşadım belki.. ama bi problem olmadı su an 13. Haftamdayim 2 haftadır gelmiyor.. bitmiştir umarım 🥰
seval3401 pamuk32 evet o da olabilir her ihtimale karşım bi doktoruma görüneyim inşallah öyledir şu an geçti gelmiyor
1prens1prensesannesi_ seval3401 canım doktora gitmelisin progestan verir sana düşük riskine karşı.. İlk haftalar da genel de oluyor ama yine de doktora git.. Benim de o haftalar da olmuştum 3 hafta kadar progestan kullandım geçti
Tstnptt seval3401 doktora git cnm hem düşük olmasın diye iğne vurur hem progestan verir bende de onla yat dinlen boll boll