Kızlar merhaba ben 37+4 haftalık gebeyim. Pazartesi günü kontrolüm var 38+1 oluyorum o gün. Sezaryen olacak sanırım Pazartesi gün verir diye düşünüyorum. 39’u doldurmadan almıyorum dedi. Burada hep 38+5’te falan doğuranları görüyorum sezaryen. Siz aldınız mı tarih?