Arkadaslar , kasık agrısı , gaz , kabızlık , bel agrısı vs. Bunlar yumurtlamanın oldugunu vede o günü değerlendirdiğimiz anlamına gelirmiş . İnşallah hamileyizdir , 17-18 şubat yumurtlama , yumurtlamadan 10-18 gün arasındada varsa hamilelik cıkıyormuş . Bazı hamilelerde hiçbişey hissetmedende hamile olabiliyormus . Heycanla martın 5’ini bekliyorum 🙏🏻