1Meftun Mryslny sezeryan olmasına önceden nasıl karsr veriliyor ki. Mesela ben nasıl olcak bilmiyorum
Pamuk123 1Meftun benimde sezeryan olacak bayramdan önceki hafta tatil başlamadan doktoruma diyeceğim uygunsa alalım diye bi hafta 10 gün toparlanırım en azından
zuzus Marryy sen takvimi takip et canım ama ultrasonda ileride görünmesi harika bebeğin gelişimi önden gidiyor demekki😍 maşallah 🧿 sağlıkla kavuşun
Marryy zuzus amin inşallah cümlemiz sağlıkla kavuşalım🙏🏻 Doktor bir haftanın çokta bir önemi yok demişti sanırım doğumda kilo vs değişebiliyor ya yanılma payı heralde ondan dedi
Sevgismail1 Asnb benimde31 Temmuz dedi doktor kurban bayramı Arefe’si birde inşallah az erken olurda bayram rahat geçer 😊
Alisk Merhaba, 16+2 yiz bizde sezeryan olursa 1 ağustos normal olursa 6 ağustos gibi kavuşursunuz bebişinize demişti doktorum. Bayram olduğunu bende unutmuşum umarım erkenden gelmek istemez 🤗 biz bu ayın başında kız olacağını öğrendik 👧🏻