lknurKcn Alttan muayenenin hiç bir etkisi Yok ne bebeğe ne anneye hatta bazı durumlarda kesin sonuç bile veriyor. Benim hiç üstten gözükmedi betam yüksek ama Bebek gözükmüyor doktor aldırmamız gerekebilir filan dedi başka doktora gittim rahim tersliği varmış bende 11 hafta da anca gördüm üstten o zamana kadar hep alttan baktılar ne kanama ne başka bişey hiç bişey olmadı olmuyormuşta