Beyza26 İkinci hamileliğim ve 2.ayda kanamam oldu rahim ağzında polip olduğunu öğrendim ve doktorum doğuma kadar onunla duracağımı bebeğe zarar olmadığını söyledi. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı ???
BurcuKahya Beyza26 Hamileliğimin başında polip olduğunu saptamıştık. Sorun olmayacağını düşündük fakat hamileliğimin 5.ayında pembe bir akıntı ile doktoruma başvurduğumda polipin bebek ile birlikte büyüdüğünü ve kanamaya sebebiyet vereceğini öğrendim. Aynı gün içerisinde doktorum polipi çok kısa bir işlem ile aldı ve kurtulduk.
Beyza26 Beyza26 BurcuKahya tekrar bi kanama olursa doktorum ozmaan riskli demişti şimdi 20 haftalığım inşallah bından sonra böyle geçer 🙏🏼
Age Bende hala polip var. Gebelikle birlikte oluştu ve gebeligime hep riskli gözüyle bakıldı. 5 aydır onunla birlikte yaşıyoruz. Başlarda kanama yapmıştı. Şuan bebeğin gelişimi polip i engellemiş doktorun dediğine göre. Doğumdan sonra alacak polip i de