Merhaba canım 5 yıldır tiroid hastasayım ilaç kullanıyorum ve şuan 25 haftalık hamileyim allahn izniyle her şey yolunda. Sadece hamile kalınca kontroller daha sık oluyor ve değer yükselince ilaç dozu artıyor. Yani gebeliğe engel değil değerlerin normalse