Gulsky Merhaba Kizlar , Tammuz dogumulular nasil? 19 haftamdayim . Hamileligim simdilik sorunsuz ilerliyor. Spor yapan var mi? Ozellikle squat yapan ?3 trimester de yapılması gerekiyor muş! Hafta ya doktoruma danisacagim . Bilgisi olan ?
Gulsky Arkadaşlar ben bildiğiniz her gün 60 yapıyorum yaaa 😂😂😂 bu gün bitti en azından 3 trimester e kadar.