Mormenekse34 Kizlar, bugn adetin 13.gunu 4 5 aydr ovulasyon testi yapiyorum hic asiri pik olmadi hep fotodaki gibi ayni koyulukta gordum. Sizce bu yumurtlama mi ne yapmami onerirsiniz? https://imgyukle.com/i/nsh7lG
Islim123 Mormenekse34 degerlendir yaeinda test yap canim silinirse catlamis demektir dahabkoyu olursa zaten yumurtlama devam ediyordur