yabansena ilk haftalarda kesinlikle yanıltıcı bana erken söyledi iki kere erkek 100 de 100 dedi son 18 haftalık oldum başka doktora gittim kız dedi şok oldum inanmadım bi başka doktora gittim oda kız dedi yani ilk gebeliğim ama doktorlar kendileri de ilk hafta söylediklerinin yanıltıcı olduğunu söylüyorlar hep o yüzden hazırlığa yeni başladım ben