Tugbakarciga Bulantı hapını bırak dedi doktorum. 20 haftadan sonra işe yaramazmış. Bulantının hamilelikle alakası kalmıyomuş. E niye kustum ben. Dün gece Diş fırçaladım hafif bulandım sonra bi anda kustum. Bugün de halsiz bitkin midem kötü haldeyim
Sudeeali Tugbakarciga 39. Haftadayım geçen bi anda soguk terledim ve kustum yani kusmanın haftayla alakası yok başlardada sonlardada olabiliyo yapı meselesi 😇
Minik-mucizem123 Tugbakarciga Nası alakası kalmazmıs ve Nası etkisi yok 🤦♀️ Ben 25. Haftadayım prilam ın dozunu düşürsem eski Halime dönüyorum gayet güzel etkisi var bence. Annemde böyleymiş 9 ay boyunca bulanmış.
Tugbakarciga Sudeeali tekrar başlasam mı hapa. Yoksa psikolojik mi diyorum. 4 ay çok çektim bulantıdan
Sudeeali Tugbakarciga bence başlamayın tabi siz bilirsiniz doktorunuza sorun bulantım geçmiyo içmeye tekrar başlıyım mı diye
Deletedmom137 Tugbakarciga bana bulandıkça kullan dedi hala kullanıyorum doğuma kadar kullananlarda var
Tugbakarciga Sudeeali 16 marta randevu verdi. Numarası da yok. Kaynanamlarda kalıyorum acile gidelim diyorlar ama acil napcak ki değil mi
Tugbakarciga Minik-mucizem123 günde iki içiyodum bire düşürmüştüm iyiydim. Şimdi bırakınca kötü oldum. Psikolojik olabilir mi diyorum. Eşimde içme dedi
Sudeeali Tugbakarciga canım ozaman bence ilacını kullan bırakma herkesim aynı olmuyo demekki bulantılı bir hamileliğim olucak kullan bence
zelis63 Tugbakarciga bendede hiç olmadı 24. Haftadan sonra başladı mide bulantısı kusma doktorm ilaç verdi daha iyiyim şimdi 34 haftalık olduk
Minik-mucizem123 Tugbakarciga sanmıyorum canım ya psikolojik olsa az çok anlarsın kendini motive et bakalım bi kaç gün dene kusmayacam bulanmayacam diye beyninde bitirmeye çalış. Ben bi kaç gün denedim olmadı çok fena oldum insallah seninki geçer de kullanmak zorunda kalmazsın. Ama iyi yapmışsın dozunu düşürerek bırakmak en doğrusu
Seymanur44 Yavaş yavaş bırakman gerekiyordu. 2 alıyorsan önce bire düşürüceksin birkaç gün sonra iki günde bir alacaksın sonra bırakıcaksın.
Seymanur44 Birde az az sık sık Yemen gerekiyor ben üç saatte bir mutlaka bir öğün yiyorum ama doymadan bırakıyorum
spiker_anne Tugbakarciga 34 haftaligim ve kusuyorum 🤦♀️ bu kadar yolu bitirdim hic bulantı kusma olmadi ama şuan sanki yeni hamile kalmış gibiyim 😥