Afranur benim ilk doğumum suni sancı ile oldu, ama çok şükür uzun bir doğum bekleme süreci olmadı ilk doğum uzun sürüyor derler genelde vardır elbet var yada yok diyemiyorum şuan 2.ye hamileyim 36.haftamdayim ara ara içiyorum aklıma geldikçe adacayinida oneriyorlar 1 gün ada çayı 1 gün tarçın çayı içiyorum 😊