Ben 37 haftalık hamileyim ve doğumdan aşırı korkuyorum ikinci hamileliğim üstelik ilk hamileligim de hiç böyle değildim çok rahattim normal doğum yaptım kızım 2 buçuk yaşında ama bunda çok kötü oluyorum titreme ateş falan oluyo yani biraz bende kendi kendime yapıyorum sonuçta bir yaptıysam bunu da yaparım diyorum ama panikli biriyim ne yapicam bilmiyorum ağlıyorum çok kötü oluyorum benim gibi olan var mi yada rahatlamak için bi öneri ne olur bi akıl verin nefes alamıyorum kızima baktıkça ağlıyorum