tgcasyada 26 haftaligim kizlar su miktarina 3.5 dediler doktrum normal diyor ama okuduklarma gore cokta ii değil sizlerin su miktari ne kadr acaba bir türlü tatmin olamadm doktorum ii demsine ragmen
DilekBodurr tgcasyada bana öyle miktar söylemedi hiç bi zaman ama genelde iyi diyor. O yüzden takmıyorum. Bence siz de takmayın.
tgcasyada Meslina06 canm kac haftaliksin ben suan 26 haftaligim 24 haftalikken 3.5 demslerdi bidaki kontrole kac derler blmyrm doktrun iyi dedyse sknti yoktur
Meslina06 tgcasyada 21 haftalıkken detaylı da dediler suyu az dediler 9.5 miş kendi doktorum da iyi suyu dedi