Selam arkadaşlar , daha önce paylaştığım postta yazmıştım 32 de kasılmalarım başladı 2 haftadır ilaçla durduruyoruz ve serklajlıyım. Haftaya cuma sezeryan olma ihtimalim var (35 hafta bitmiş olacak haftaya cuma).Plasenta previaymışım şimdi de o çıktı, hamileliğimin başından beri okadar çektim ki artık çok yoruldum, normal doğum yapacak gücüm yoktu , bu ikinci bebeğim ilki normal oldu bu şimdilik sezeryan gibi duruyor haftaya perşembe netleşecek.Sezeryan sonrası çok mu zor oluyor benim ilk doğumum çok zordu 1 aya zor toparladım dikişlerim çoktu oturamıyordum 🤦♀️ Çok bunaldım artık ya hayırlısıyla sağ salim doğsun da başka bir şey istemiyorum sezeryansa sezeryan napalım🤦♀️ Dokunsalar ağlayacam cümlelerim oyüzden çok çarpık olmuş olabilir🤦♀️