Selam kızlar bende 13+4 günlük hamileyim kusmam yok mide bulantım yok çok güzel geçiyor hamileliğim (çok şükür) yemek de yiyebiliyorum bel ağrım ilk iki ay çoktu ama şu anda gayet iyiyim bazen kasığımda çok az bir ağrı olup hemen geçiyor :) sadece kızlar size sorun olacak mantar var biraz kaşıntı yok koku yok Bir zararı varmıdır bebeğe ?