Canann18 6 hafta 3 gunluk hamileyim kan degerlerimde tiroitimin sinirda olfugu soyledi doktor 2 hafta sonra tekrar bakcaz dedi eger tiroitim duzelmezse gebelikte nasil sikintilar yasarim bilgisi olan varsa yardimci olabilir mi lutfen 😔
Obsesifk Canann18 hiçbir sıkıntı yaşamazsın yeterki ilacını al doğuma kadar kullan bebeğe bir zararı yok benim troidim 7.36ydı şuan 1in üstüne çıkmıyor
Aysebnem Canann18 canim bende troit hastasiyim cok onemli bisey ama şükür hap ile kontol altina aliniyor.
Aysebnem Canann18 canim ayrica hap bebege zarar degil bebekken aldigi icin hipotroid isen bebekde hipotroid olasiligi yok denecek kadar azaliyor yada tam aksi hipertroidsen gene bebekde hipertroid riski azaliyor.
Ozlemr Canann18 hiçbir sıkıntınyaşamazsın. Doktor ilaç verir düzenli içersen hiçbir sorun olmaz bende 7 aydır içiyorum.
hafsa2020 Canann18 yok benn de sağlık ocağında yüksek çıktı hastanede 3 hafta sonra düşmüştü ama düşmesede ilaç veriyorlar bebeğe zararı yok
Canann18 hafsa2020 insallah tsh 2,53 t4ide 1,03 cikti doktor bebegin gayet iyi dedi kalp atidini duyamadim kucuk dedi sence bu d3gerlerim duseri yada dusmesi icin bseyler yapmalimiyim
hafsa2020 Canann18 tsh gayet iyi benm 2.8 çıktı doktor ilaç kullanmayalım dedi t3 t4 de normal çıkmıştı.. kafaya takcak bişe yokki bu sonuçlarda doktorlar ne kadr korkutuyo insanı ya dedim ya bnm ki 2 hafta önce 2.8 di ilaç kullanmıyorm doktor vermedi
hafsa2020 Canann18 boğazımdan troid ultrasonu da çekildi iyi dedi doktor ben sıkıntı etmiyorm sizde etmeyin.. annelrimizi düşünün kaç kez doktora gitmişler.. bizler hep bişe çıkcak diye düşündüğümz için oluyor bunlar😊☺
Canann18 hafsa2020 sen kac haftaliktin doktor sinirda dedi bakalim iki haftaya duzelevek mi duzelmeyecek mi diye ayyy ne zormus
Obsesifk Canann18 hemen olacağını sanmıyorum zaten değer çok az üstünde normalde 2.50 olması lazım senin 2.53
GamzeAlii Canann18 benimde tiroitlerim az calisio hamilelikde ortaya cikan bi durum benimki suan 28 haftalik gebeyim hamileligim basindan beri ilac kullaniyorum bebege zarari yok kesinlikle cok şükür kizimin gelisimide iyi suanda tiroitlerim duzeldi ama hamilelik sonuna kadar ilac kullanmaya devam edicem sikinti olmaz Allah'ın izniyle kafaniza takmayin hamileliğin tadini çıkarın 😊👶