Nurr Ozgegoktug92 36.haftadan sonra iki haftada bir cagırıyor lar sanırım ben öyle hatırlıyorum daha dogrusu 😊
Lovebaby123 Ozgegoktug92 32 de gittim . 15 gün sonra gel dedi. Yarın gideceğim doktora .34+0 olmuş olacak. Bakalım ne zaman çağracak galiba her hafta çağırır artık .birde bebek hareketlerinde azalma var benim bakalım da bi endişeye kapıldım .
seheryldrm Ozgegoktug92 32den 36ya kadar 2 haftada bir sonra her haftaya dönüyor ama doktordan doktora da değişiyor bu durum herkeste aynı değil kontrol sıklığı
Ozgegoktug92 Lovebaby123 bebek büyüdüğü için hareket alanı kısıtlanmıştır artık benimkide eskisi kadar hareketli değil kolunu bacağını ittiriyo sadece öyle dönmeler falan yok artık
Lovebaby123 Ozgegoktug92 umarım inşallah 🙁 aniden azalınca ürktüm . Fırıl fırıl olan bi kızdı. İki gündür eskisi gibi hiç değil. Çok nadir oynuyor . . Başka bişey olmasında dediğiniz gibi Dİr inşallah 🙏