Merhaba Teyzoşlar😊Bugün kontrol vardı nst de sancı çıkınca açıklık var mı yok mu ona baktı doktorumuz ama açıklık malesef yoktu.3 gün sonra tekrar geldı ama yediğim hurmalar yaptığım yürüyüşler hiç mi işe yaramadı diye düşünmedim değil.Var mı benım gibi bi umut bekleyen her şeyin doğaçlama gelişmesini bekleyen sonunda feraha kavuşan 😞