Zennur bana da o haftalarda fazla demişti. Şeker le alakalı olabilir demişti. Açlık, tokluk yaptık hemen gayet iyi cıktı sonucu . Dün gittim kontrole normale dönmüş ama yinede şeker yükleme yapalım dedi bugün yaptık. Yarın çıkacak sonuçlar ama korkmayın kendi kendine düzeliyor o. Bazen cihazla bile alakalı olabiliyor