dlkgl Valla ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum ne oturabiliyorum ne uzun süre ayakta kalabiliyorum. Ne yapıcağımı şaşırdım artık🤷🏼♀️Bedensel zorlukları geçtim psikolojik savaşım daha büyük. İçim daralıyo artık. Endişeler arttı, hareketim kısıtlandıkça canım daha cok sıkılıyo, daha da agresif oldum. Tek tesellim 6 hafta kalmış olması. Bitiyo artık diye diye teselli ediyorum hergün kendimi