Malatya44 Benimde 13.haftamda 35 mm di ama hep yattım kesinlikle ayakta çok kalmadım hatta dikiş atıp atmamakta kararsız kalmıştı doktorum bende pek istemedim yatarak şükür 29.haftaya geldim 36mm iyi ama dikkat istiyor dahada kısalmaması için ilaç ve iğne destekli hala dikkat ediyorum yat aya devam sizde ayakta kalmamaya özen gösterin sağlıkla gelsinler inşallah 🤲