tgcasyada Kizlar 26 haftaligim suyum 3.5 dedi doktorum 3 ile 8 arasinda olması gerek dedi sizlerin su miktarlari nedir her doktorun ölçü birimi farklimi acaba herkesten farkli farkli ölçüler duyuyorum bir türlü tatmin olamadm bu su konusunda
Mom46 Doktorum bana suyun şu kadar demiyorda suyu gayet iyi diyor acaba ultrasonda bir yerde yazıyormu su miktarı