Kızlar 39. Haftadayım doktor bu hafta çatı muayenesi yapacak aslında ama ben doğumu tetiklediği için yaptırmak istemiyorum kendiliğinden sancı gelsin gittiğimde uygunluğuna bakılsın istiyorum. Şimdi diyeceksiniz zaten zamanın gelmiş 2 hafta geç döllenme var yani 42 tam zaman oluyor aslında kilosu 3ü daha yeni buldu bu şekilde yaptıran oldu mu ya da böyle düşünen