Bende 6+5 te keseyi gördüm bebiş yoktu hiç korkmadım o heyecanla nokta kadar bebisimi göreceğim günü bekledim sonra 8 haftalıkken gittim ve hem bebisimi hem tik tik atan kalbini gördüm kardeşim içini ferah tut ve bebisini düşün allahın izniyle görürsün inşallah 😍