TunarinAnnesi salam baci sene birsey deyecem mende de heçbir virus hecne cixmadi ancaq herpes biraz yuksek idi ancaq hekimim dediki o inkişafdan qalma sebebi deyil eyer hamilelikde dodagin filan uçuqlaniyibsa laxtalanmamda hamisi normal di ancaq yene de her ehtimala qarsi kardio magnil qan durulducu icirem hamile qalan kimide gobekden iyneye basliyacam baci men burda o qeder meqale oxumusam ki baci inan butun her sey haqda oxuyuram qizlardan sorusuram ozunde burdasan sende oxuyursan 2 3 hamileliyi telef olan qizlara hekimleri laxtalanma olmasa bele yenede hamile qalmadan evvel qan durulducu derman veriller ve hamile qaldiqda da kiseni bele gormemis qan durulducu iyneye başlanir menim de hekimim eyni turk hekimleri dusuncededi bizde cox az hekim var o sekilde mualice eden turkiyede ele di ancaq cunki her sey normal di bir prablem yoxdu ancaq hamilelik telef olur bu iynede hamileliyi davam etmeyine 100 90 komek edir hem de qani duruldur onun isi odu ilk once Allah nesib edir tebiyi 2 cide hekimler savatli olmalidi men dunen hekime gedende oz ozume dedimki eyer laxtalanma cixmasa hekim dese ki iyneye ehtiyac yoxdu men direşecem ki hec olma ilk 3 4 ayi vurdurum duzdu iyne bahadı 2 ce denesi 13 manat necese qepikdi ancaq usaqdan deyerli deyil menim gelinbacimda bu sekilde 9 ay vurub ina ki baci emim onda işi yaxşi deyil di yaziq her isi edirdiki o iyneni mutleq alsin saxlamasin bele bacı biraz uzun oldu vAllah seni bilgilendirmek ucun yazdim ki yeni bilesen ALLAH seninde menimde 3 cu bebeişiminiz ayaqini uğurlu etsin edeceyinede qelben inaniram slamat qal baci