Dsg canim benim hep sol tarafta. Hic bulantı yaşamadım şükür. Hic kusmadım hatta. Ne bulursam yiyiyorum 😅😅. Ayaklarım çok üşüyor. Yuzumde sivilce falan hic çıkmadı. Göbeğim de baya kıl cıktı. Normalde kilsiz biriyim. Göğüs uclarim çok karardı. Csnim hep tatlı şeyler istiyor. Ben erkek hissediyorum. Ama kismet Rabbim neyi layık görmüşse artık.🥰🥰🤲🤲🥰