Merhabalar
Benim b12 çok düşük ilaç fayda etmiyor yükselmiyor geçen haftalarda daha iyiydi simdi düşüyor
Iğne kullansam fark edermi daha hızlı 37 haftama girdim bugün 2 haftam falan var doğuma sezeryan olucam kismetse bugün kontrole gidicem bakalim doktor da ne diycek
Sizde tavsiyeniz varsa dinlerim