32 haftalik hamileyim çalışıyorum gidebildiğim yere kadar gidip doğum iznimi doğumdan sonra kullanmayi planlıyordum lâkin çalıştığım yerdeki memur doğum öncesi 8 haftalık kullanmazsan 3 haftan siliniyor doğum dan sonraya 5 hafta ekleniyor toplam 13 hafta doğum izni kullanacaksın dedi. Silinmesindense iznim işten çıkıp o hakkimida kullanmak istiyorum. Netten baktığım kadarıyla da doğru.
Doğum iznine çıkan anneler izniniz silindimi kac hafta izin kullandınız yardımcı olursanız sevinirim 🤗