Bizede tüp bebek denildi esimde de 10 milyon vardı biz yine de yaptırmadık denemeye devam ettik eşime keçi boynuzu suyu icirdim badem fındık ceviz yedi yani her gun duzenli olarak yesin bunlar çoğaltıyor keçi boynuzu suyu da çoğaltıyor biz 2018 de gittik tüp bebek dedi yani daha 1.5 yıllık evliydik o zaman tüp bebek için erken dedik Allahtan ümit kesilmez siz bunları düzenli olarak eşinize yedirmeye çalışın yani ayrıca keci boynuzu pekmezi de yedirdim insallah düzelir Allah size de nasip etsin 🤲❤