Icelljava Arkadaslar hep soyluyeler gebrlikte sol kasikta agri Batma varsa bebek erkek, sag kiz diyorlar. Bende 2-3 hafta sol Kasikda agrilar oldu ama wimdi 2-3 gun sagda agri var, fikri olan varmi?