Kızlar uygulamaya göre 38+6 oldum doktorum bana 28 şubata son gün demişti yani 8 günümüz var ama bana sezeryan olucaksın gün verelim vs bişey demedi sonuçta bende kendimi son günlerim birşeye hazırlamak istiyorum bilmek istiyorum, daha çatal muaynemi bile yapmadı yarın nst ye giricem sonuçları götürdüğümde konuşucam artık kafasında ne varsa banada söylesin ne bekliyoruz çatım uygunmu değilmi baksın bıktım vallahi ya 😔😔😡