BusraAydogan14 Kızlar merhaba 38 haftalık hamileyim nabzim 125 çıkıyor baya yüksek tansiyon normal ama böyle bir şey yaşayan var mı ?
Ozgelin Bnmde aynı doktrm norml diyor..birde stres çok etkiliyor nabzı..strsli bi dönm geçiriyosn olblir