ZeyneppG Merhabalar 27haftalık hamileyim ve hala midem bulanıyor ve kusuyorum prilam Dr. ilacını kullanmadığım zamanlar doktor bi zararının olmadığını söyledi ama insan korkuyor benim gibi hala kullanan var mı
Hanife_20 ZeyneppG ben de 29 haftalığım canım benimde devam ediyo dr doğuma kadar kullanabilirsin hiç bi zararı yok dedi korkma
GamzeSevcan ZeyneppG bende 21. Haftamdayım hala kullanıyorum. Kullanmadığım zamanlar sürekli çıkarıyorum 🤢 doktorum bana da bi zararı yok dedi bende sanırım doğuma kadar kullanacak olanlardanım 🙂
ZeyneppG GamzeSevcan hergün bu sabah geçti mi diye uyanıyorum ama maalesef doğuma kadar kullanıcaz gerçekten böyle giderse
elifaydinn Haftadayım bende kullanmadığım da hala başa dönüyor bulantılarım, sonuna kadar kullanacağım galiba ama gün aşırıya döndüm